«خوب، بد، گیم»
عنوان آشنایی به‌نظر می‌رسه؛ و البته آخر این کپشن ربطش رو متوجه می‌شید!
اگه بخوام کوتاه بگم، توی بازی #وسترن_لجندز با مدیریت کارت‌های دستت و جمع کردن یه خورجین کوچولو و یه کم شانس، می‌تونی همه‌ی اون کارهایی که از بچگی تو فیلم‌های وسترن دیدی رو تجربه کنی. از چرخیدن توی سالن‌ها، پوکر بازی کردن، دزدی از بانک و دوئل بگیر تا پیدا کردن طلا تو رودخونه‌ها و رفتن توی فروشگاه و خرید اسب و تفنگ و کلاه و مایع تلخ! و کلی چیز دیگه.
علاوه بر این‌ها، می‌تونی تصمیم بگیری بیلی دِ کید، خلافکارِ مخوف و تحت تعقیب باشی که همش باید مراقب باشه یه وقت دستگیر نشه و به پست کلانتر نخوره یا داک هالیدی، دندون‌پزشکِ شیک و پیکِ قمارباز باشی که آروم واسه خودش می‌گرده و منتظرِ یه وقتِ مناسبه که واسه کلانتر شهر خود شیرینی کنه.

توی بازی وسترن لجندز با مدیریت کارت‌های دستت و جمع کردن یه خورجین کوچولو و یه کم شانس، می‌تونی همه‌ی اون کارهایی که از بچگی تو فیلم‌های وسترن دیدی رو تجربه کنی.

ولی هر کدوم از این شخصیت‌ها که باشی، همیشه خطر این هست که گیر یه راهزن بیفتی که بین صخره‌ها منتظرته و کار رو برات خیلی سخت می‌کنه.
حالا شاید منظورم رو از عنوان این کپشن متوجه شده باشی که وسترن لجندز فارغ از خوب یا بد بازی کردن این فرصت رو بهت میده که ازش به عنوان یه گیم لذت ببری، فقط بازی کنی و بدون در نظر گرفتن نتیجه نهایی از بودن توی دنیای غرب وحشی به وجد بیای.

برای دسترسی به دفترچه قوانین بازی اینجا کلیک کنید.