2 تا 5 نفر (بهترین:4)/ 60 دقیقه/ درجه سختی:2.59/ سن: 10+

تعداد باریکن/ زمان بازی/درجه سختی/ سن بازیکن

Strategy

سبک بازی

Dice Rolling

Modular Board

Contracts

مکانیزم بازی

در بازی Istanbul استانبول به عنوان تاجران کار کشته وارد بازار استانبول شوید و سعی کنید زودتر از حریفان یاقوت‌های گران بها را کسب کنید! در این بازی شما و چهار دستیارتان، باید در بازار استانبول بگردید و با خرید و فروش محصولات مختلف و پر کردن چرخ دستی، دیدار با کاروان‏ ها، بازارسیاه، کاخ پادشاه، یاقوت سازی، مساجد، زندان، قهوه خانه و… یاقوت‌های گران‌بها کسب کنید. صفحه ماژولار بازی از 16 عدد کاشی تشکیل شده که هر کدام دارای اقدامات خاصی است و در هر بازی نحوه چینش آنها متفاوت و تصادفی است! نکته اینجاست که تاجر شما در زمان وارد شدن به یک کاشی باید یا یک دستیار درآنجا رها کند یا یکی از دستیاران از قبل در آن کاشی باشد و به تاجر ملحق شود تا شما بتوانید اقدام آن محل را انجام دهید! پس زمان‌بندی و طرح‌ریزی حرکات بسیار مهم است!

مکانیزم های هوشمندانه این بازی شما را وارد به تفکر میکند! چیدمان متغیر در هر بازی شما را به تکاپو می اندازد تا بهترین حرکات را پیدا کنید! یک بازی خانوادگی ولی در عین حال استراتژیک و جذاب

همچنین حضور سایر تاجران در یک کاشی موجب سخت‌تر شدن انجام آن اقدام خواهد شد چون باید به هر یک از تاجران آن کاشی باج بدهید! پس برای یک بازی پر تعامل، پر تنش، فکری و لذت‌بخش آماده باشید و حس تجارت در کوچه پس کوچه های استانبول را با بهترین بازی سال 2014 تجربه کنید!

قوانین

فیلم آموزشی

قوانین

نقد بازی

قوانین

قوانین بازی

قوانین

خرید بازی