3 تا 5 نفر (بهترین:5)/ 60 دقیقه/ درجه سختی:1.65/ سن: 14+

تعداد باریکن/ زمان بازی/درجه سختی/ سن بازیکن

Family,  Party

سبک بازی

Bluffing /Card Game/ Humor

مکانیزم بازی

در بازی داروغه ناتینگهامبازیکنان در نقش تاجرانی هستند که می‏‌خواهند کالاهای مختلف را وارد شهر ناتینگهام کنند. اما بعضی از آنها وسایل ممنوعه هم در بین بارهای خود دارند که اگر بتوانند آنها را وارد شهر کنند، سود خوبی می‌برند. در این بین در هر دور یک بازیکن به عنوان داروغه انتخاب می‌شود. تمام بازیکنان بعد از قرار دادن بارهای خود در کیسه‌ها، آنها را در مقابل داروغه می‌‏گذارند و اعلام می‌کنند که در بار خود چه دارند. نکته اینجاست که بازیکنان فقط باید تعداد کارت را درست بگویند و در مورد نوع محصول می توانند بلوف بزنند.

داروغه ناتینگهام یکی از بهترین پارتی گیم های موجود در بازار! سراسر خنده و فان و بلوف! اگر به دنبال یک بازی برای دورهمی های خود هستید حتما این گزینه را در نظر داشته باشید!

در اینجاست که مذاکره بین داروغه و تاجران شکل می‌گیرد و رشوه و زیرمیزی شروع می‌شود… اگر داروغه بار کسی را باز کند و کالای ممنوعه پیدا نکند باید به آن بازیکن جریمه بدهد. ولی اگر بار کسی باز شود و کالاهای غیرقانونی پیدا شود، آن بازیکن باید به داروغه جریمه بدهد. علاوه بر اینها، در پایان بازی، برای تمام محصولات جوایزی وجود دارد که به کسی اهدا می‌شود که بیشترین بار از آن نوع را وارد شهر کرده باشد.

قوانین

فیلم آموزشی

قوانین

نقد بازی

قوانین

قوانین بازی

قوانین

خرید بازی