3 تا 6 نفر (بهترین:6)/ 60-30دقیقه/ درجه سختی:1.65/ سن: 8+

تعداد باریکن/ زمان بازی/درجه سختی/ سن بازیکن

Pirates, Racing, Transportation

سبک بازی

Dice Rolling, Hand Management, Race

مکانیزم بازی

بازی رومیزی جامائیکا، یک بازی خانوادگی است که با داستان مبتنی سفرهای دزدان دریایی طراحی شده است و با استفاده از مکانیزم‌هایی نظیر ریختن تاس و مدیریت کارت‌ها، تعامل زیادی ما بین بازیکنان ایجاد کرده است که این امر نقش مهمی در افزایش چذابیت و شهرت بازی داشته است. در این بازی، برنده در نهایت بر اساس میزان دارایی سکه‌ها مشخص می‌شود ولی به جرات می‌توان گفت که هر بازیکنی برای برنده شده باید در میان پارامترهای مختلف تعادل برقرار کند و به نحوی بازی نکند که در یک بخش پیش نرفته باشد.

اما داستان بازی  جامائیکا در سال 1675 و بر محور شخصیت کاپیتان هنری مورگان می‌گذرد. اوکه پس از سالها دزدی دریایی، دیگر دست از راهزنی و دزدی و عارت برداشته است تصمیم به پاک‌سازی دریای کارائیب از دزدان دریایی  گرفته و هم اینک به عنوان فرماندار جامائیکا منصوب شده است! اما در عوض ، او از همه “همکاران” سابق خود دعوت می کند تا در بازنشستگی خود لو را همراهی کنند تا نه تنها مجازاتی در انتظار آنها نباشد بلکه در رقابتی جذاب شرکت کنند.  هر ساله ، مورگان ، به یاد “روزهای خوب” ، مسابقه بزرگی در جزیره برگزار می‌کند و در پایان آن ، کاپیتانی که بیشترین طلا را دارد، برنده بزرگ اعلام می شود.

داستان بازی  جامائیکا در سال 1675 و بر محور شخصیت کاپیتان هنری مورگان می‌گذرد. اوکه پس از سالها دزدی دریایی، دیگر دست از راهزنی و دزدی و عارت برداشته است تصمیم به پاک‌سازی دریای کارائیب از دزدان دریایی  گرفته است

در این بازی هنگامی که اولین کشتی  بازیکنان به خط پایان برسد، بازی به پایان می رسد. در آن زمان، به بازیکنان مقادیر مختلف با توجه به فاصله  آنها از خط پایان طلای نهایی هم اعطا می‌شود. این طلا به هر طلایی که بازیکنی در طول راه با دور زدن از مسابقه برای جستجوی گنج ارزشمند ، با سرقت طلا یا گنج از بازیکنان دیگر ، یا فقط با بارگیری طلا ، طبق کارتهایی که بازیکن در طول مسابقه بازی می کند ، جمع می شود. بازیکنی که بیشترین طلا را از طریق این روش بدست آورده است ، برنده اعلام می شود.

قوانین

فیلم آموزشی

قوانین

نقد بازی

قوانین

قوانین بازی

قوانین

خرید بازی