مرکز ترویجی کافه فکر به دلیل سالها فعالیت و حضور همکاران دغدغه مند در زمینه بازی های رومیزی، به گواه بسیاری از مخاطبان تخصصی بردگیم کشور، توانسته است مجموعه ای ارزشمند شامل بالغ بر 450 عنوان بازی رومیزی را گردآوری کند که این تعداد به طور منظم و با همکاری بخش فروشگاه به روز شده و بازی های مشهور و معتبر از میان هزاران بازی تولید شده در هر سال انتخاب و به این مجموعه ارزشمند اضافه شده است. بر همین اساس مخاطبان می توانند در کافه فکر با هر سلیقه و علاقه ای بازی های مورد نظر خود را بیابند. همچنین مراجعان کافه فکر همواره می توانند از نظرات راهنمایان بازی مستقر در مرکز استفاده کنند و با معرفی آنها بازی های جدید را تجربه کنند.

بیش از 450 عنوان بازی رومیزی، به روزترین بازی های منتشر شده دنیا در سال،بالغ بر 50 عنوان بازی کودک و نوجوان، افزون بر 100 عنوان بازی کارتی، مجموعه کاملی از بازی های همکاری تنها بخشی از محموعه غنی و پربار بازی های بخش ترویجی کافه فکر است.

boardgame-3

انواع سبک و مکانیزم های بازی های رومیزی در کافه فکر

یکی از نکاتی که مراحعان به کافه فکر همواره می توانند خیالی راحت در آن مورد داشته باشند تنوع مکانیزم ها و سبک های مختلف بازی در این مجموعه است. از بازی های جنگی و وارگیم تا بازی های همکاری ، از بازی های انتزاعی گرفته تا بازی های تماتیک.

یکی از نکاتی که همواره در کافه فکر مد نظر است توجه به دغدغه ها و علایق مخاطب است که بر همین اساس مخاطبان و مراحعان می توانند بازی های مورد علاقه خود را با مسولین مجموعه در میان گذازند تا در صورت عدم موجودی در اسرع وقت و بر اساس اولویت ها در آرشیو بازی ها اضافه شوند.